Gym

Published March 2, 2016 by eunyangg

Idag var jag på gymmet och babe var på basket träning. Vi stack hemifrån c:a kl 18. Jag gymmade på knalleland för det är närmare där babes tränar basket. Han börjar kl 19:00. Jag köpte en choklad på gymmet innan jag började gymma för jag var så sjukt hungrig. Jag tränade lite mage, rumpa och rygg. Igår tränade jag mage och rumpa. Efter jag har klarat då duschade jag dit. Sen väntade jag på babe. Han skulle sluta 21:00. Sen går han till där jag gymmar och det tar cirka 15 min att gå därifrån han spelar basket o då åkte vi hem tsm. Vi hoppade av nära ica för vi ska handla lite mat.

Hemma åt vi Lumpia. Det var super gott. Det va babes mamma som har lagat de. Åhh så himla gott det va.

Förresten idag har jag och babe varit 10 månader tillsammans . :* ❤


