Pictures!

Published February 9, 2016 by eunyangg

Här kommer bilder som jag tog de senaste dagarna. Orkade inte lägga ut de så nu gör jag det…

I lördags hade min babe lagat  noodles och den var super gott A+++++. Och även hans mamma tyckte om det.

I fredags var jag och lerma hos ate mhe. Vi övade dans som vi ska uppträda på Alla hjärtans dag evenemang i KSP. Vi fick kisses(choklad) av ate Mhe ☺️. Det är min favorit choklad. 😍 Sen fick vi Kalamansi också.

Jag köpte ett par örhänge på guldfynd i torsdags med älskade babe. Denna örhängen har jag längtat efter så länge sen för jag hade sånt liknande när jag var yngre och då försvann de. Det e så när man var ung, alla saker ba försvinner. Jag letade efter alla smyckaffär men hittade inte som var liknande. Nu har jag igen de och de har den på Guldfynd. Min babe har också köpt en örhänge till honom. ☺️

Vi firade kines nyår hemma. Min babes mamma har lagat så mycket goda mat.

  
  

