Christmas 2015

Published December 25, 2015 by eunyangg

Igår firade vi jul. Det var min första gång att fira jul med min babe och hans familj. Alla var glada och fina. Dock saknar jag min familj från Öland. Jag och babe ska nog  åka dit o hälsa på efter ny år. Igår var min lilla syrran födelsedag. Jag har inte pratat med henne än men ska göra snart. Fast jag har lagt ut en bild på henne på fb 😊. Idag är min pappa’s födelsedag. Jag saknar min pappa så mycket. Han är världens bästa pappa någonsin. Jag älskar honom enormt.

Igår var det en av de bästa julafton jag hade haft för att jag var med min älskade babe i hela mitt liv.

Jag och babe har vaknat en timme sen. Fast jag är fortfarande i sängen och håller på att skriva i min blogg. 😂😂😂 Orkar ingenting idag. Vi ska gymma sen så. Babe är vid sin laptop och spela spel och samtidigt kollar på youtube. 😁

Snart ska vi äta frukost när jag är klar med att skriva i min blogg 😂.

Här kommer lite bilder från igår. 😊😘

 

Babe gave me this awesome boots for my christmas gift. This is my number 1 wish on the list. And he granted it. 😍💕

 
  

Med min älskade babe 💕💫

 
  


  
  

I posted this photo of my little sister on fb because its her birthday yesterday.

 
 
  

