Regn, sjuk,jobb

Published October 22, 2015 by eunyangg

Hej Allihopa. Idag regnar ute. Jag kom hem från jobbet och har precis duschat. Det är så himla skönt att vara inne o bara lägga sig i sängen när det regnar. Och det gör jag nu. Jag lägger mig i sängen och kollar på den senaste avsnitt på Running Man. Jag orkar ingenting för jag är sjuk. Jag började känna mig inte så bra igår kväll. Aj(min kille) sa igår kväll att jag ska sjukanmäla mig fast det gjorde jag inte för jag vill gå på jobbet, fast jag tänkte också om jag ska klara mig o jobba när jag är så här svag o har ont i huvet o näsan rinner och hostar varje sekund. Men då åkte jag till jobbet idag ändå o klarade mig såpass bra. Jag ska ta ledig den andra november till fjärde för då ska jag o Aj åka till Kalmar. Förresten jag spydde på jobbet idag. När jag började jobba kände jag mig att jag kommer svimma. Kl. 11 åt jag min lunch. Efter precis jag har ätit klart gick jag på toa o spydde den maten jag åt igår kväll som var nuddlar o Aj har lagat den åt mig. Sen mådde jag bättre o försätta jobba igen.
När jag kom hem såg jag att jag har ett paket som låg på bordet och det var den paketen som jag beställde 3 veckor sen i utomlands. Och jag äntligen fått in den. Det är lösögonfransar som ni ser på bilden. Can’t wait to wear it. 😄😄😄

image

image

image

