Nu är jag här igen!

Published October 15, 2015 by eunyangg

Förlåt mig att jag har varit jätteseg att uppdatera min blogg. Jag har varit upptagen de senaste månaderna. Jag har flyttat, fick jobb osv. Jag har flyttat nu hos min kille. Vi är typ “sambo” liksom men igentligen inte? Vi bor tsm. Då är vi sambo? Eller? Ahahaha Men ja. Som sagt jag har flyttat ifrån hemma. Jag bor nu i fina staden Borås för två månader sen. Jag är överlycklig att äntligen får jag se min kille varje dag eller när jag vill liksom. Jag har tur som har honom. Han är bäst i hela världen.

Idag efter jobbet träffade jag min älskade babe innan han stack till sitt jobb. Vi är tvärtom. Jag jobbar på dagen och han jobbar på kvällen :(. Asså våra tider är mot oss. Den vill inte att vi ska vara med varandra hela tiden. ;( Efteråt gick jag till tandläkare för de ska laga en av mina tänder som har lossnat. När jag var i kalmar fixade de det och jag betalade 1590 kr. Efter några dagar lossnat de igen. Asså jag var förbannad för de inte fixade ordentligt. Och de gjorde inte så fint. Man kan se helt vit i den där tanden som de har lagat. De hade lagt krona i plast material då. Jag vet inte vad de heter på svenska men på mitt språk heter det “pasta” tror jag. Och det var helt vit asså. Det stämmer inte färgen i mina tänder. Och de skulle göra om det o jag måste inte betala mer. De hann inte fixa det för jag har då flyttat till borås. Jag ringde tandvården i Borås och bokade en tid hos de. Då har de lagat min tand idag och det ser jättefint ut. Jag är jättenöjd med resultat. Plus det är GRATIS på tandvården här under 24 år. Fattar ni? Helt gratis alltså. JAG SLÖSADE MIN 1559KR FÖR INGENTING. Och jag funderar på att ha tandställning.. När jag var i Kalmar frågade jag hur mycket det kostar att ha tandställning. Och de sa att om du fyller över 20 år måste du betala o det kostar ungefär 20000kr och 15000 med försäkring. Och här i Borås är Gratis under 24 år. Helt fantastiskt..

